5 Comments

Aj ja som vlastne TED!

Milujem TED! Okrem toho, že si z videí „odnesiem“ zakaždým niečo nové a zaujímavé, som aspoň na chvíľku v kontakte s angličtinou. Keď človek prvý krát objaví TED, stane sa pre neho na krátku (a možno aj dlhú) dobu závislosťou ;).

Až teraz som si uvedomila, že ich slogan „Ideas worth spreading“ (myšlienky hodné šírenia), by mohol byť mottom aj tohto blogu.
Neviem prečo, ale nikdy mi nenapadlo, že konferencia TED by mohla byť organizovaná aj na Slovensku. A tak sa chvíľkový „šok“ premenil na veľkú radosť: 26. máj 2012 – TEDx Bratislava – mám poznačený v diári!

Ak máte viac ako 5 minút, pozrite si jedno z najznámejších a aj mojich obľúbených videí: (k dispozícii slovenské titulky)

Škola zabíja kreativitu

 

5 comments on “Aj ja som vlastne TED!

  1. TED v Bratislave! super!

  2. ani som nevedela ze take existuje a velice sa mi to paci, pojdem kuknut!

  3. Ďakujeme za zdieľanie informácie o TEDxBratislava. Určite príďte, ešte nemáme registráciu spustenú, ale ak budete sleodvať bu’d stránku http://www.tedxbratislava.sk/ alebo FB stránku http://www.facebook.com/tedxbratislava, tak budete mať vždy najčerstvejšie info.

Leave a comment